lørdag den 3. september 2011

Efterårs-æble-sweater Autumn-apple-sweater

Mit smukke gamle æbletræ er inspiration for mange ting. Denne gang har det givet mig farver til en lille børnesweater. Farverne er alle plante- eller svampefarver. Den grønne farve er lavet med sortfiltet netbladhat, den brune er kastanieblade, den stærkt orange og de to gule er forskellige styrker af den lille slørhat-svamp.


My beautiful old apple tree gave me the inspiration for a child's sweater. The colours are made from mushroom and plants. Very appropriate for an autumn feeling, I think.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en smuk trøje !!! Skønne farver. Jeg har længe søgt efter plantefarvet garn og finder nu ud af at det er inden for rækkevidde i min egen by. Jeg glæder mig til at følge din blog.
    Stor strikkehilsen, Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette,
    Tak for roserne. Hvor er det bare en skam, at det er så svært at gengive farverne korrekt på en web - de er meget smukkere i virkelighede ;)

    Du skal være hjertelig velkommen på bloggen.

    /Karin

    SvarSlet