mandag den 25. april 2011

Nyt gasblus

Jeg har fundet et gasblus, der kan bruges udendørs! Så nu skal jeg have tilsluttet med slange og regulator - og så skal der farves over gasblus. Det er rigtig lækkert og smukt lavet i tungt støbejern. Jeg elsker, når man kan se og mærke, det er kram man har med at gøre!


Min kat kunne vist også mærke at der var noget, der lige fik mere opmærksomhed end ham...

My new gas ring

After quite some searching and surfing the internet, I finally found a nice gas ring for outdoor use! I can't wait to turn on the gas and get some dyeing done! My cats comment: "don't get overexited, I'm still the cutest around here...!"

1 kommentar:

  1. Hej!

    Faldt lige over dette indlæg, da jeg surfede efter et godt gasblus (kan også godt lide når man kan mærke at det er kram!). Hvor har du mon købt det henne?

    Med venlig hilsen


    Sune

    SvarSlet